Elementy (11.5. - 17.5.2013)

12.05.2013 13:38

Vytriezvenie zo slnečných dní prišlo v podobe dlhodobého dažďa, sychravého a chladného počasia. Takéto počasie nám logicky nie je po chuti, ale pravdou je, že prvé teplé dni prišli z noci do rána, čoho výsledkom je aktuálny stav. Uplynulý týždeň sme oslávili aj v poradí druhý májový sviatok Deň víťazstva nad fašizmom, ktorý ako ten predošlý, padol na stredu. Voľných dní však nikdy nie je dosť, a preto sa do konca školského roka ešte môžeme na zopár tešiť. V hudobnom priemysle to vyzerá veľmi živo. S blížiacim sa letom narastá počet nových skladieb a videoklipov každým dňom. Naozaj je z čoho vyberať, čo ma veľmi teší. Posledný týždeň ma (konečne) zaujala novinka "Come & Get It" od americkej speváčky a herečky Seleny Gomez. Musím povedať, že táto novinka mi dlhú dobu nechutila, ani ma výrazne nenadchla, ale keďže mám Selenu rád, po pár vypočutiach som sa do "Come & Get It" zamiloval. Túto synthpopovú skladbu vydala Selena Gomez na začiatku apríla ako pilotný singel z debutového sólového albumu s názvom "Stars Dance". Selena má už za sebou mnoho skvelých pesničiek, avšak tie vyšli buď v spolupráci s Disney alebo skupinou The Scene. Gomez tak po prvýkrát skúša preraziť sama so sólovým albumom. Singel "Come & Get It" znie naozaj sľubne a mohol by Selene priniesť očakávaný úspech. Videoklip k singlu mal premiéru uplynulý týždeň a to 7. mája 2013. Nachádzajú sa v ňom všetky prírodné elementy: oheň, voda, vzduch a zem. Obsahuje nádherné scény, v ktorých Selena pobehuje na lúke plnej modrých kvetov, pri skalách. V ďalšej nám pri ohni spolu s tanečnicami predvádza zvodnú choreografiu alebo sa v prestrihoch takmer bozkáva s neznámym mužom. V závere ju vidíme pod vodnou hladinou a za zmienku stojí aj hra so slnkom v zrkadlách, okolo ktorých Selena na lúke tancuje. Veľmi som si obľúbil či už pesničku alebo videoklip. Určite vám teda tento týždeň odporúčam horúcu novinku "Come & Get It" od Seleny Gomez.

Palino