Moja srdcová záležitosť (21.7. - 27.7.2012)

22.07.2012 23:34

Ďalší, dá sa povedať, že dosť uzimený týždeň máme za sebou. Na to, že je leto, by mohlo byť aj teplejšie. Konečne nejaké dobré správy zo sveta hudby. Ba vynikajúce. Tou najlepšou bola pre mňa správa, že Pink sa vracia na scénu a 9. júla bude premiéra jej nového singlu "Blow Me (One Last Kiss)". Samozrejme, singel unikol a tak sme ho mohli počuť v premiére už 2. júla. Hneď som sa, ako inak, začal učiť naspamäť slová. A ani som vlastne nemusel. Text je taký zábavný a ľahký, že sa na mňa nalepil sám. Pink je mojou najobľúbenejšou interpretkou už roky. Po narodení jej dcérky Wilow si ju rok užila a keď sa nedávno vrátila z nemocnice (mala nejaký vírus), dohnala jej oslavu 1.narodenín a všetko čo zameškala a vyhlásila návrat na scénu. Všetkých jej fanúšikov - nás, potešila úplne novým hitom "Blow Me (One Last Kiss)". Skvelý song. Moja hymna posledných dní, alebo skôr týždňov. Videoklip, ktorý je už k piesni "Blow Me (One Last Kiss)" natočený, svoju premiéru ešte nemal, no myslím si, že Pink nás nenechá dlho čakať. Okrem iného má teraz kopec ďalších vystúpení po rádiách a prvýkrát v histórii sme mohli počuť Pink spievať jej predošlý singel "Fuckin´ Perfect" naživo. Veľkolepý zážitok. A keďže sa blázninec okolo Pink už začal, informácie, pikošky a klebety sa množia. Neuniklo mi teda ani to, že nový singel "Blow Me (One Last Kiss)" vyjde v poradí už na šiestej štúdiovej doske, ktorú Pink pomenovala "The Truth About Love" a už k nej stihla odhaliť aj jej oficiálny obal. Bude obsahovať 13 skladieb. Singel "Blow Me (One Last Kiss)" ma dostal do kolien a odporúčam ho všetkým, ktorí sa chcú baviť. A nezabudnite si kúpiť nový album Pink "The Truth About Love", ktorý vyjde už 18. septembra! Ja nezabudnem.

PM