Prázdninové beaty (27.10. - 2.11.2012)

27.10.2012 20:41

Ďalší týždeň nám opäť krásne ubehol. Pomaly sa nám teda schyľuje ku koncu októbra, čo značí jesenné prázdniny, Haloween či dušičky. Na tento týždeň sme sa dlho všetci veľmi tešili a zrazu je tu! Čakajú nás len 2 pracovné dni a potom strašidelné halloweenske párty, v spoločnosti známych a priateľov. Iní možno dajú prednosť pokojným dňom, akými sú Sviatok všetkých svätých, či Pamiatka zosnulých. Nech budete jesenné prázdniny tráviť akokoľvek, nezabúdajte však ani na hudobné novinky, ktoré vám prinášam každý deň. Uplynulý týždeň ma zaujala opäť jedna z nich. Pochádza od britskej speváčky a textárky Leony Lewis. Tá zo svojho nového, v poradí tretieho štúdiového albumu Glassheart, vydáva už druhý singel s rovnomenným názvom. Zaujímavosťou je, že na novinke "Glassheart" sa producentsky podieľal aj člen skupiny OneRepublic - Ryan Tedder. Novinka od Leony obsahuje výrazné beaty s prvkami dubstepu. Je prepletená jej jemným a zároveň silným hlasom. Na prvé počutie možno nezaujme, ale kto má rád tento štýl, určite ho "Glassheart" osloví. Ja mám túto pesničku už dlho vo svojom počítači, ale nevenoval som jej nejakú pozornosť. Až keď vydala Leona cover k singlu "Glassheart", ktorý sa mi okamžite zapáčil, prehral som si teda aj pesničku. Chytila ma hneď a bez váhania, som ju počúval celý uplynulý týždeň. Myslím si, že Leona má s pesničkou "Glassheart" obrovskú šancu na úspech, pretože singel má tempo, štýl a rôzne zaujímavé hudobné prvky. Po pilotnom singli "Trouble" z novej dosky, je to určite poriadny nárez. Takže ak ešte len tvoríte playlist na vašu halloweensku párty, novinka "Glassheart" od Leony Lewis by na ňom nemala chýbať. Uvidíme, čím nás Leona prekvapí ďalej, pretože ak je aj celý album rovnako skvelý ako singel "Glassheart" rozhodne sa ešte máme na čo tešiť. Pekné prázdniny aj s Leonou Lewis a jej novým singlom "Glassheart".

PM