Sexi rozprávky (7.4. - 13.4.2012)

07.04.2012 14:08

Tento týždeň bol dosť hektický. Vrcholili prípravy na Veľkú noc a hudobných noviniek pribúdalo ako dobrôt na veľkonočnom stole. Jedna "veľkonočná" novinka, konkrétne videoklip, ma prekvapila špeciálne. Je ňou nový singel "W.O.W" od rumunskej speváčky Inny, ktorá ho vypúšťa ako ďalší singel zo svojej, stále aktuálnej dosky I Am The Club Rocker. Tento singel mám už síce dávno napočúvaný, ako Innin celý album, no veľmi ma potešila, že ho Inna zvolila za svoj ďalší singel. Prekvapila ma video premiéra k singlu "W.O.W.", ktorá prebehla celkom pokojne a dá sa povedať, že trocha potichu. Inna si mohla dovoliť urobiť novému singlu aspoň nejakú reklamu. Po pozretí videoklipu som mal však zmiešané pocity. Toto video je úplne iné ako predošlé Innine párty klipy. Hrá v ňom totiž všetky hlavné postavy najznámejších klasických rozprávok ako napríklad Snehulienka či Alica v krajine zázrakov. Spočiatku sa mi videoklip vôbec nepáčil, odsudzoval som ho a považoval som za trápne, že sa taká párty girl ulakomila až na rozprávky, ako keby už nemala čím vo svojich videoklipoch zaujať. No ako videoklip plynul až do konca, páčil sa mi stále viac a viac. Inna pomaly mala na sebe menej a menej oblečenia, čím opäť ukázala svoj sexi vzhľad. Páčilo sa mi aj to, ako svoje "scénky" v každej rozprávke poňala moderne a v každej ukázala aj svoj nezabudnuteľný párty štýl. Po skončení videa mi pripadalo ako veľmi zábavné. Myslím, že je to taký Innin bláznivý úlet, ktorým mohla svojich fanúšikov len a len potešiť. A čo sa týka samotného singlu "W.O.W.", tam niet o čom. Ďalší skvelý singel, vhodný na všetky domáce aj klubové párty. Takže sledujte nový videoklip od Inny, sťahujte nový singel "W.O.W." v rubrike Novinky a ešte vám všetkým prajem veselú Veľkú noc.

PM