Spomienka (8.9. - 14.9.2012)

08.09.2012 22:51

Prechod z prázdninového režimu na školský nebol uplynulý týždeň vôbec ľahký. Aspoň v mojom prípade nie. Prvýkrát po 2-mesačnej pauze som nič nestíhal a nevedel som, čo mám robiť skôr. Môj voľný čas sa skrátil viac ako o polovicu. Ale aj tak som si veľkú hlavu ešte zo školy nerobil. Prvý školský týždeň nás okrem nástupu do školy neminula ani veľká hudobná udalosť, a to MTV Video Music Awards, ktoré sa konali 6. septembra 2012 v Los Angeles. Výsledky si môžete prezrieť tu (nachádzajú sa v rubrike Zaujímavosti). Ani ostatná hudobná scéna nezíva prázdnotou. Novinky vychádzajú jedna radosť a ja vám každý deň premiérujem na blogu aj na Facebooku jednu z nich. V posledných dňoch ma veľmi zaujala novinka s názvom "Doing It Right". Pochádza od viac-menej neznámeho interpreta menom Remady. Je to švajčiarsky DJ, ktorý má na konte už 2 štúdiové albumy. Oba sú pomerne aktuálne, pretože jeho debutový album vyšiel v roku 2010, čo je nedávno a ten druhý, z ktorého pochádza už spomínaná novinka "Doing It Right", vyšiel 23. marca 2012. Názov albumu je The Original a obsahuje 18 skladieb. Z albumu The Original sa už 4 pesničky stali singlami. A práve novinka "Doing It Right", je jedným z nich. Pesnička ma chytila už od prvej sekundy prvého počutia. Je veľmi tanečná, úsmevná a rytmická. Cítim z nej pohodu, úsmev a letnú párty. Nedávno k pesničke "Doing It Right" vyšiel aj videoklip, ktorý tiež úplne zbožňujem. Môžeme v ňom vidieť Remadyho, tri sexi baby tancujúce pri bazéne, Amandu Wilson, ktorá je hlavnou hosťujúcou speváčkou na singli "Doing It Right", a speváka menom Manu L, ktorý novinke vypomáha tiež. Vo videoklipe nechýba slnko, more, piesok či plážový volejbal. Je to jednoduchý letný videoklip s dobrou hudbou, hosťujúcimi interpretmi a tancujúcimi herečkami. Som rád, že niečo takéto prišlo aj po neoficiálnom konci leta, a že nám ho práve nový singel "Doing It Right" dokonale pripomenie. Držím palce v druhom školskom týždni a počas neho si po ceste do školy alebo cez prestávky vypočujte tanečnú novinku od Remadyho "Doing It Right".

PM