Stĺpček (25.2. - 2.3.2012)

24.02.2012 21:31

Keďže už dlhšiu dobu chcem začať písať svoj vlastný stĺpček, rozhodol som sa, že je najvyšší čas. Pri poslednej aktualizácii tohto blogu som vybral spomedzi novej hudby aj mnou schválne zabudnutú novinku. Je to pesnička, ktorá ma tento týždeň najviac oslovila a pochádza od novej interpretky Lany Del Rey. Je ňou singel Born To Die, ktorý oficiálne vyšiel ešte minulý rok a to 30. decembra. Spočiatku ma dosť nebavil, aj keď som veľmi chcel. Názov ma síce dosť zaujal, no pesnička nesplnila moje očakávania. Po dvoch mesiacoch hrania v rádiách sa singel uchytil a teraz je ho počuť viac ako často. Je koniec februára a môj názor na hit Born To Die sa výrazne zmenil. Temné stránky hitu na mňa zapôsobili tak veľmi, až som sa chcel o ne podeliť prostredníctvom tohto stĺpčeka. Born To Die má v sebe niečo, z čoho mi behá mráz po chrbte a v čom počujem kúsok seba. Hlas Lany Del Rey je silný, drzý a odmeraný a to je práve to, čo ma núti prehrať si pesničku znova a znova. Cítiť v ňom naozaj obrovskú silu a počuť, že do pesničky skutočne vložila veľký kus seba. Lane Del Rey držím palce, aby aj jej ostatných 11 hitov, z albumu s rovnakým názvom, bolo aspoň tak dobrých, ako je singel Born To Die.

PM