Afrika (20.10. - 26.10.2012)

20.10.2012 23:05

Čas plynie naozaj veľmi rýchlo. Pred nedávnom som písal o začiatku októbra, no čoskoro už môžem písať o jeho konci. Každým týždňom sme bližšie k prvým zaslúženým jesenným prázdninám. Už sa na ne veľmi teším. Avšak, radosť mám aj z aktuálnych hudobných noviniek, či nových videoklipov. Uplynulý týždeň ma zaujala úžasná pesnička s názvom "C'Est La Vie" od afrického interpreta Khaleda. Bol som veľmi rád, keď sa mi túto pesničku podarilo nájsť, pretože už dlhšiu dobu som si ju nevedomky pospevoval. Dostal som sa k nej cez youtube.com a príjemne ma prekvapila. Bol som nadšený, keď som si ju prvý krát prehral, vo výbornej kvalite a konečne celú! Moja husia koža rástla opakovaným zborovým refrénom. Prekvapil ma aj samotný interpret, jeho hlas, či vek. Khlaed je 52 ročný spevák, ktorý pochádza z Afriky. Na konte má sedem vydaných albumov, a preto sa divím, že o ňom počuť až teraz. Jeho novinka "C'Est La Vie" vyšla ešte v júli tohto roku, no rádiá ju hromadne hrajú až teraz. Videoklip mal premiéru zhruba pred mesiacom a odvtedy má na konte 5 miliónov zhliadnutí. Nie je to nejaké obrovské číslo, no na to že Afrika teda dva krát známa nie je, čo sa týka hudby, je to dosť. "C'Est La Vie" ma zaujal Khaledovým typickým južanským hlasom, chytľavým, jednoduchým a tanečným refrénom, ktorý je založený hlavne na opakovaní názvu piesne. Zborové pozadie pesničky "C'Est La Vie" je pekne vystupňované, čiže sa pri nej určite nudiť nebudete. Čo sa týka videoklipu, je naozaj slušný. Je založený na tanci a zábave, Khaled v ňom spieva v obleku, ostatné scény tvoria tanečníci a svetelné efekty. Má to energiu, iskru, fakt ma to dostalo. Takže na tento týždeň určite odporúčam pesničku "C'Est La Vie" od Khaleda. Skráťte si ňou ďalší z októbrových týždňov.

PM