Comeback (10.3. - 16.3.2012)

09.03.2012 23:22

Tento týždeň som sa na nový stĺpček už od začiatku tešil. Keď som si totiž po zverejnení minulo týždňového prezrel hudobné novinky, mal som chuť prepísať ho. Hneď po zverejnení stĺpčeka, ma potešila nečakaná premiéra videoklipu k úplne novému singlu Is Anybody Out There. Nič vám to nehovorí? Už odteraz vám to bude. Na tejto sviežej jarnej novinke spolupracovali somálsko-kanadský rapper K´naan, ktorého poznáme hlavne z futbalovej hymny Waving Flag z roku 2010, a kanadská speváčka Nelly Furtado, ktorá už toto leto vydá svoj nový, v poradí šiesty album. Kombinácia týchto dvoch interpretov je naozaj veľmi prekvapivá a veľmi by ma zaujímalo, ako na seba natrafili. Musíte však uznať, že výsledok ich práce "Is Anybody Out There", je naozaj ohromný. Miesto v tomto songu dostal typický Nelin čistý hlások a umiernený rap K´naana. Táto pesnička perfektne vystrelila do rádií a tak dúfam, že sa čoskoro stane minimálne hitom tejto jari. A ak ste ešte nevideli videoklip, tak si ho určite pozrite, pretože lepší už ani nemohol byť. Je skutočne kvalitne spracovaný, má príbeh, má tempo, veľmi ma baví a obaja interpreti v ňom vyzerajú výborne, obzvlášť Nelly, ktorá v klipe ukazuje svoju nádhernú tvár. Som veľmi rád, že sa Nelly Furtado opäť vracia na hudobnú scénu v pozitívnom svetle, aké jej priniesla úspešná spolupráca s K´naanom na pesničke Is Anybody Out There. Takže nastaviť si túto novinku ako zvonenie do mobilu a nedočkavo čakať na jej nový letný album.

PM