Divoké kočky (24.11. - 30.11.2012)

26.11.2012 12:58

Škola mi uplynulý týždeň už liezla krkom. Stále si kvôli nej niečo odopierať, fakt mám už toho dosť. A preto mi padol vhod aj štrajk, ktorý začal v pondelok 26. novembra 2012. Väčšina škôl je totiž zatvorená, a ja som medzi tými šťastnými. Spontánne voľno je to najlepšie, čo sa nám mohlo prihodiť. Posledný týždeň som veľmi nestíhal, pretože s blížiacimi sa Vianocami rastie aj počet mojich povinností. Tento blog som posledné dni síce máličko zanedbal, no dúfam, že to týchto pár dní voľna napraví. Hudobná scéna chrlí novinky jednu za druhou a prinášať vám najaktuálnejšie skladby je stále ťažšie a ťažšie. Ale veď nakoniec sa aj tak všetkých dočkáte, len s menším oneskorením. Uplynulý týždeň ma nielen mňa ale aj vás zaujala novinka od dievčenskej skupiny Girls Aloud. Má názov "Something New" a podľa zhliadnutí  na FB nástenke Singloviek, vás očividne dostala. Osobne ma táto pesnička opantala na prvé počutie, pretože toľko energie v troch minútach som už dlho nepočul. Baby si na novinke "Something New" dali záležať. Každá v nej spieva určitú časť, a potom nám to pekne rozbalia v mega refréne. Singel je naozaj veľmi energický, temperamentný a rozprúdi vám krv v žilách. Pesnička má navyše už aj svoj videoklip, ktorým bola v podstate odprémierovaná. V ňom sa na nás z divokých prestrihov usmieva každá členka skupiny Girls Aloud. Strieda sa čiernobiely odtieň s farebným v kombinácii s úlomkami textu piesne. Nechýba tanečná choreografia, vejúce vlasy či spomalené zábery. Kočky sú jednoducho nové Pussycat Dolls. Majú štýl, majú šmrc, vedia spievať a skvele vyzerajú. Čo viac si môžeme priať? Som rád, že som v tomto jubilejnom 40. stĺpčeku mohol písať práve o jednej z najlepších skupín súčasnosti - Girls Aloud, ktoré práve už v spomínaný pondelok 26. októbra 2012 vydali svoj nový album s názvom Ten. "Something New" je skladba tohto týždňa a odporúčam aj videoklip, ktorý nájdete pod už 40.stĺpčekom!

PM