Dojímavá hitovka (28.7. - 3.8.2012)

01.08.2012 17:53

Uplynulý týždeň sa fakt vydaril. Priniesol toľko nových videoklipov, že ich pozerám každý večer. Dovolenku mám úspešne za sebou., počasie bolo výborné. Som konečne spokojný, že sa mi aspoň niečo podarilo. A pozitívne naladená bude aj pesnička, ktorú vám odporúčam na tento týždeň. Nelly Furtado je mojou obľúbenkyňou číslo 2, hneď po Pink a tak vám chcem v tomto stĺpčeku predstaviť jej nový singel "Spirit Indestructible". Na prvé počutie možno trápna, nezaujímavá nahrávka, no niečo vás núti prehrať si ju znova. Klavírny začiatok je taký dojímavý, že sa mi chce plakať a neskôr, v druhej strofe piesni to Nelly rozbalí do tanečného rytmu. Refrény sú maximálne dokonalé a celkovo má pieseň výborné tempo. Videoklip k singlu "Spirit Indestructible", ktorý Nelly Furtado nedávno premiérovala, predstihol moje očakávania. Speváčku v ňom vidíme v rôznych záberoch a myslím si, že toto video je 100 krát lepšie ako 2 videá k singlu "Big Hoops (Bigger the Better)" dokopy. Nelly Furtado má naozaj veľmi dobre našliapnuté na úspech a nevýhodou teda zostáva len jej nový album, ktorého dátum vydania zmenila z júna na september. Je to obrovská škoda, lebo už singel "Big Hoops (Bigger the Better)" sa dosť vydaril, a keby už vtedy rovno vydala aj nový album, singel by dosiahol aj vyššie priečky. Čo už, zostáva nám len držať jej palce s novým albumom The Spirit Indestructible a zaželať  jej veľa úspechov.

PM