Druhý pokus (28.4. - 4.5.2012)

28.04.2012 12:03

Konečne sme sa dočkali tepla ako sa patrí. Už je najvyšší čas zredukovať vrstvy oblečenia a vyjsť si na slnečnú prechádzku. Samozrejme, s dobrou hudbou, ktorá v rubrike Novinky nechýbala ani tento týždeň. Tento raz budem písať o kontroverznej rapperke Nicki Minaj. Po jej viac-menej úspešnom debutovom albume Pink Friday prichádza tento rok pokračovanie s názvom Pink Friday: Roman Reloaded (album vyšiel 3.apríla). Nicki Minaj som veľmi nemusel, no jej debutový singel "Starships" z nového albumu ma dostal do kolien. Je absolútne úžasné ako singel začína a ako sa producenti vyhrali s rytmom a tónmi. Veľmi sa mi tam hodí aj Nickin ostrieľaný rap. Určite si nejaké skúsenosti so spevom, ktoré na hite "Starships" využila, zobrala hlavne zo spolupráce s Davidom Guettom na "Turn Me On". Urobila naozaj dobre, lebo singel sa chytil a ja, a myslím si, že aj mnoho ďalších poslucháčov, zmenilo na ružovú divu názor. Inak by si hit "Starships" nepodmanil aj moje zvonenie na telefóne. Po nedávnej video premiére, k už spomínanému mega hitu "Starships", som bol v úžase ešte viac. Videoklip sa mi náramne páči a som naozaj dosť milo prekvapený, ako v ňom Nicki Minaj zmenila štýl, na rozdiel od jej ostatných, menej úspešných, dokonca nevydarených videoklipov. Od svojich fanúšikov si zaslúži potlesk v stoji za skvelé naspievanie ako singlu, tak účinkovanie vo vydarenom videoklipe. Fakt jej to vyšlo a držím jej palce, pretože na novej doske sa nachádza ešte mnoho ďalších úžasných pesničiek , ktoré majú šancu stať sa hitmi.

PM