Emócie (2.6. - 8.6.2012)

02.06.2012 19:52

Uplynulý týždeň bol pre mňa dosť katastrofálny. Okrem iného som sa cítil, ako keby začal nový školský rok. Chvalabohu sme sa konečne dočkali júna, a tak už môžeme len odpočítavať dni do letných prázdnin. Hudobných noviniek je s blížiacim sa letom stále viac a viac, a tento mesiac môžeme očakávať hneď niekoľko nových albumov. Mnoho noviniek patrí k mojim obľúbeným, a preto som mal problém vybrať si tú, ktorej venujem zopár slov v týždennom stĺpčeku. Po dlhých váhaniach som si tento krát vybral novinku z minulého týždňa s názvom "Dark Side". Tento tretí singel z poslednej dosky "Stronger" vybrala sama interpretka Kelly Clarkson. Určite môžeme oceniť jej odvahu vypustiť do sveta vcelku pomalú pesničku "Dark Side" po asi najtanečnejšom songu "Stronger" z albumu s rovnakým názvom. "Dark Side" vydala rovno aj s novým videoklipom, ktorý pesničku dokonale doplňuje. Kelly Clarkson je skvelá speváčka a umelkyňa s veľkým hlasom. Jej spevácke výkony sú famózne a jej pesničky dosiahnu vždy vysoké priečky v rebríčkoch. Zatiaľ posledný album "Stronger" je mimoriadne úspešný,  keďže "Dark Side" je už tretím singlom, a veľmi bohatý na úžasné hity, ako sú predošlé "Mr. Know It All", "Stronger" či aktuálny "Dark Side". Kelly Clarkson má jednoznačne z čoho vyberať ďalšie a ďalšie oficiálne single, pretože na albume sa nachádza božských 13 piesní. Aj keď bol posledný týždeň taký, ako napomína názov songu "Dark Side", dúfam, že budúci bude lepší. Prajem ho aj vám a nezabúdajte počúvať hit tohto týždňa "Dark Side" od Kelly Clarkson, ktorý nájdete v rubrike Novinky.

PM