Ex-mladosť (16.3. - 22.3.2013)

16.03.2013 18:19

Maturitné skúšky sú teda úspešne za nami. Aspoň tie písomné. Ja som si cez ne užil posledné študijné voľno, pretože o rok už budem mať premiéru ja. Uplynulý týždeň bol pre mňa veľmi rôznorodý. Začal úžasne. Konečne sa oteplilo natoľko, že som mohol otvoriť moju sezónu na kolieskových korčuliach.  O ostatných dňoch radšej mierne pomlčím. Záver týždňa bol na zaplakanie, hlavne čo sa počasia týkalo. Vietor bol skutočne veľmi silný a spolu so snehom sme mali možnosť vidieť kruté snehové víchrice, jazyky a ďalšie úkazy, čiže výrazne sa ochladilo. Avšak, studené počasie v našej oblasti nič nemení na fakte, že hudobní interpreti vydávajú slnečné letné videoklipy a spôsobujú nám závistlivé pocity a túžby po lete. Výnimkou nie je ani mladá americká speváčka a textárka Taylor Swift, ktorá nám dosť často servíruje svoje singly z aktuálnej štvrtej štúdiovej dosky Red. Nedávno, 12. marca 2013, mal svoju premiéru ďalší, v poradí štvrtý singel z albumu s názvom "22". Tento popový song skrýva v sebe svižný rytmus, klasicky dobrý hlas speváčky a chytľavý refrén. Pozoruhodné je, ako pôvodná country speváčka Taylor Swift, nenápadne prešla k popu a jeho rôznym podobám. Kvalitu pesničiek jej však nemožno odoprieť, pretože každý jej vydaný singel má vždy do niečo do seba a často sa stane úspešným rádiovým hitom. Pesnička "22" je mladá, bláznivá, hovorí o zábave s ex-partnermi, odviazanosti, nekonečnom tanci a rebelských túžbach. Videoklip mal premiéru deň po oficiálnom vydaní singlu a jednoznačne stojí za pozretie. Nájdeme v ňom zrealizované všetky slová nového singlu "22" od Taylor Swift. Zábavky s priateľmi, opaľovanie pri bazéne, váľanie po pláži a na záver skvelá párty a preteky na bicykloch so svojimi ex. Tento singel ma skutočne oslovil a pri jeho počúvaní sa už neopísateľne teším na leto a na všetko s ním spojené. Majte teda pekný týždeň s novinkou "22" od Taylor Swift.

Palino