Fantasy príšerky (22.9. - 28.9.2012)

22.09.2012 23:34

Konečne sme sa dočkali aj konca tretieho školského týždňa. Ten bol totiž oveľa pomalší, ako tie predošlé dva. Počítam to stále preto, lebo ma posúva dopredu vedieť, koľko týždňov v škole už máme za sebou. Tým menej nás totiž čaká. Hudobne to uplynulý týždeň nevyzeralo vôbec zle. Dočkali sme sa mnohých single aj video premiér. Napriek všetkým novinkám ma zaujalo opäť niečo z minulosti. Je to singel "Little Talks" od veľmi prapodivnej, za to výbornej skupiny Of Monsters and Men. Tá tento singel vydala ešte v auguste 2011, a tak nechápem, prečo sa na hudobnú scénu dostal až teraz. Nie, neobjavil som ho ja, a preto píšem, že o ňom vieme až teraz, aby som zakryl svoju nevedomosť. Nalaďte si napríklad takú Europu 2, ktorá single "Little Talks" zaradila do svojich horúcich hitov a denne ho niekoľkokrát hráva. Pesnička "Little Talks" je jednou z najlepších, čo som kedy počul. Úžasné prepojenie hudobných nástrojov, staronový rytmus a cimbal robia svoje. K tomu spev, či už jednotlivcov zo šesť člennej skupiny Of Monsters and Men, alebo všetkých naraz. Dokonalá kombinácia. Text je absolútne úžasný, s krásnym príbehom. Videoklip je ladený do rozprávkového fantasy žánru, čo tiež nie je zlé, no zaujme len menšinu z množstva ľudí, ktorým sa napríklad páči pesnička. Nebolo by od veci natočiť k pesničke reálny videoklip, v ktorom by vystupovalo všetkých šesť členov Of Monsters and Men. Mne by to napríklad urobilo veľkú radosť. Tretí školský týždeň som teda okrem inhé trávil aj počúvaním pesničky "Little Talks". Musím vám povedať, že som sa na ňu riadne namotal, a už čakám na moment, kedy mi začne liezť na nervy, pretože ju počúvam až nadmerne a stále si ju spievam. Dúfam, že ma táto skvelá pesnička neomrzí, bola by to škoda. Vykročte teda tou správnou nohou do nového týždňa aj s "Little Talks" od Of Monsters and Men.

PM