Hit leta č.2 (18.8. - 24.8.2012)

22.08.2012 15:41

Polovica augusta je dávno za nami. Máme posledné dva týždne užiť si všetku tú vodu, slnko, párty, klub a relax. Je vám to nejaké známe? Tak aj o tom bude dnešný stĺpček. Sám som zo seba prekvapený, ale po prvý krát som sa rozhodol napísať stĺpček o slovenskom singli. A vybral som si najnovší singel z produkcie Roberta Buriana "Kto je ON". Podotýkam, že len z produkcie, pretože celú pesničku totiž spieva Dominika Mirgová. Singel "Kto je On" mal svoju premiéru 17. augusta na Fun rádiu a okamžite sa mi zapáčil. Je naozaj štýlový a jedinečný, tanečný a rytmický. Musím oceniť aj kvalitu textu, ktorá ma milo prekvapila. A dobrý bol aj výber speváčky. Dominika Mirgová tanečnú novinku "Kto je ON" naspievala vo vlastnom štýle, ktorý sa mi veľmi páči. Avšak, nedúfam, že bude mať táto novinka nejaký úspech. Momentálne ešte stále letí nekorunovaný hit leta "Žijeme len raz", spolupráca Ega a Roberta Buriana. Na tú pesničku mám tiež svoj názor. Už v júni totiž všetci kričali, že to bude hit leta. Áno, bol. Mali sme na výber nejaký iný slovenský tanečný letný singel? Nie, nemali. Ego dobre vedel prečo "Žijeme len raz" urýchlene vydať. A preto sa pesnička aj hitom leta stala. To by naozaj dokázal urobiť každý, len nie každý to skutočne urobí, a preto mu to vyšlo. No vráťme sa ale k aktuálnej hudobnej novinke "Kto je ON". Ja dúfam, že sa dočkáme aj videoklipu, pretože by si ho zaslúžila. Aj pesnička, aj Dominika. Prajem vám teda ešte nádherný zvyšok leta a tento týždeň tancujeme na "Kto je ON" od Roberta Buriana a Dominiky Mirgovej.

PM