Horúci hit (26.5. - 1.6.2012)

29.05.2012 21:47

Maturitný týždeň je za nami. Pre nás ostatných to bol týždeň voľna, ničnerobenia a oddychu. Aspoň v mojom prípade určite. Na hudobnej scéne sa však rodil jeden veľký hit za druhým, a preto som dlho váhal, o ktorom skvelom hite bude tento stĺpček. Nakoniec som sa rozhodol pre chytľavý, pomaly letný singel "Whistle" od amerického rappera Flo Ridu. Spočiatku ma tento singel takmer vôbec neoslovil. Považoval som ho za klasicky dobrý, na aké som od Flo Ridu zvyknutý. No postupne, ako som ho počúval zo všetkých strán, som si ho veľmi obľúbil. "Whistle" je veľmi svieža a silná novinka, podľa mňa jeden z horúcich hitov tohto leta. Určite ho budeme počuť na každej diskotéke. Flo Rida naozaj vie ako sa robia veľké hity a svojich, určite rozrastajúcich sa, fanúšikov opäť raz nesklamal. A myslím si, že nás nesklame ani svojím novým albumom s názvom Wild Ones, ktorý vyjde už 3. júla. Veď skvelú budúcnosť mu rozhodne veštia single či už "Whistle", alebo predošlý hit "Wild Ones" s hosťujúcou speváčkou menom Sia. Máme sa teda, samozrejme, na čo tešiť a čakanie si môžeme skrátiť už spomínanými hitmi, resp. aktuálnym singlom "Whistle", ktorému je venovaný tento stĺpček. Môj vzťah k singlu "Whistle" stopercentne podporil aj nedávno premiérovaný úplne nový videoklip, ktorý samozrejme vonia letom, vzrušujúcou zábavou, dovolenkou a skvelou hudbou. Ak ste ho ešte nevideli, nájdete ho pod týmto stĺpčekom. Tak, kto si bude tento týždeň pískať? Whistle baby a prajem pekný a slnečný týždeň.

PM