Májová energia (5.5. - 11.5.2012)

05.05.2012 23:01

A máme tu máj. Privítali sme ho každý po svojom v uplynulý týždeň. Ani hudobné hviezdy nezaháľali a uviedli na hudobnú scénu nové májové videoklipy, či pesničky. Jednou z nich je aj Cheryl Cole. Tá ma zaujala svojou comeback-ovou  novinkou s názvom "Call My Name". Singel ma chytil od prvej chvíle, čo som ho počul a ešte viac ma začal baviť nedávno, keď k nemu Cheryl vydala aj svieži videoklip. Som veľmi rád, že je späť, s dobrou tanečnou vecou a že nestratila na kvalite. Jej predošlé hity boli tak isto skvelé, ako je "Call My Name", a tak mám naozaj radosť, že Cheryl opäť prichádza s novým albumom, z ktorého už čoskoro určite začne chrliť také skvelé single, ako je tento. "Call My Name" totiž v sebe ukrýva neskutočnú energiu a vždy ma núti tancovať. Na pesničkách od Cheryl sa mi páči hlavne to, že vždy na začiatku sa dočkáme refrénu, ktorý poslucháčov zaujíma najviac, a tak je veľká pravdepodobnosť, že sa daný singel chytí. Napríklad ako "Call My Name". Ten myslím si, nebude výnimkou. Videoklip k singlu taktiež nesklamal a Cheryl v ňom previedla slušnú choreografiu a nové farebné outfity, ktoré jej veľmi svedčia. Odporúčam si ho určite pozrieť, ako aj počúvať nový singel "Call My Name", ktorý sa hodí na každú párty. Pekný týždeň.

PM