Najvyšší čas (4.8. - 10.8.2012)

06.08.2012 22:52

Letné prázdniny plynú ako voda a máme za sebou našťastie opäť horúci týždeň. Dosýta si teda užívame bazény, opaľovanie a ľadové drinky. A samozrejme mnoho ďalšej zábavy. Rádiá sa idú pretrhnúť s letnými hitmi, no aj tak hrajú jednu pesničku aj 3 krát za deň. Na tento týždeň som si vybral tanečnú novinku od Shaggyho. Sám som prekvapený mojím výberom, ale tá pesnička naozaj stojí za stĺpček. Shaggy má už za sebou vydané kvantá singlov a taktiež albumov, no nejaké veľké úspechy nevidno. Asi každý desiaty singel je hit. A preto je možno najvyšší čas, aby sa jeho nový singel "Girls Just Wanna Have Fun" stal úspešným letným hitom. Je dynamický, energický, je to opäť remake starej dobrej vecičky, takže nie je o čom. Chytí vás tak ako mňa, len si ho treba aspoň raz vypočuť. Shaggy je známy aj mnohými spoluprácami, a preto ani singel "Girls Just Wanna Have Fun" nemohol naspievať sám. Hosťujúcou vyvolenou sa stala speváčka Eve, o ktorej som počul naposledy v súvislosti s Gwen Steffani na nezabudnuteľnej vecičke "Hollaback Girl". Eve dodala singlu "Girls Just Wanna Have Fun" to správne tempo a okorenila ho svojským štýlom. Shaggyho novinke to len pomohlo, lebo videoklip, ktorý k hitu "Girls Just Wanna Have Fun" vyšiel, teda za veľa nestojí. Nie je to aspoň moja šálka kávy. Takéto videoklipy ako je napríklad "Girls Just Wanna Have Fun" sa mi zdajú gýčové a zaseknuté v minulom storočí. Ale úseky, kde spieva Shaggy alebo Eve sú v pohode. Tie sa dajú. Ale ten ostatný akože "príbeh", nič moc. Shaggy by mal jednoznačne zmeniť režiséra. Ale pesnička teda stojí za vypočutie, a preto nezabúdajte tento týždeň počúvať "Girls Just Wanna Have Fun"!

PM