Neposlušná zábava (13.10. - 19.10.2012)

13.10.2012 23:19

Ďalší októbrový týždeň je za nami, a s ním aj ďalší týždeň školy. Plynie nám to naozaj rýchlo a čoskoro sú tu jesenné prázdniny, na ktoré už všetci dychtivo čakáme. Nová hudba sa na nás naozaj valí obrovskými prúdmi, no napriek tomu sa držím pravidla, že na blog pridám len jednu, maximálne dve novinky denne. Nechcem ich publikovať viac, lebo potom sú to návaly, v ktorých ani nezaregistrujete jednotlivé pesničky. A preto pekne postupne. Na druhej strane ma zase mrzí, že niektoré pesničky alebo videoklipy, nepočujete/nevidíte v premiére, pretože mám práve na ten konkrétny deň už vybranú inú hudobnú novinku. Novej hudby každý deň sa teda dočkáte, no niekedy s malým omeškaním. Ja si myslím, že sa oplatí počkať na novú pesničku so singlovým obrázkom, aj za cenu pár dní čakania. Preto sa tento blog volá Singlovky. Aj tento týždeň bolo noviniek neúrekom, a keďže moje ďalšie nepísané pravidlo znie: dvakrát o tom istom interpretovi nepíš, rozhodol som sa, že si vyberiem nový singel "Oath" od čím ďalej, tým viac známej Cher Lloyd. Táto vzrastajúca hviezdička pochádza z americkej speváckej súťaže X-Faktor, ktorú ale nevyhrala, a ani sa neumiestnila na nasledujúcich dvoch priečkach. Avšak, aj bez zlatého či strieborného umiestnenia v X-Faktore, sa táto 19-ročná dievčina  s výzorom neposlušnej školáčky, dostala do povedomia mnohých ľudí. Na svedomí má skutočne veľa úspešných singlov a spoluprác. Výnimkou nie je ani novinka "Oath", v ktorej sa Lloyd rozhodla pre spoluprácu s rapperkou Becky Gomez. Misia bola úspešná a na začiatku októbra nám mladá brunetka odpremiérovala svoj nový videoklip k singlu "Oath". V ňom vyzerá Cher Lloyd naozaj skvele, pôsobí veľmi žensky a jej mimické gestá vyzerajú oveľa lepšie, ako v predošlých videoklipoch. Určite to bude hlavne vekom a pribúdajúcimi skúsenosťami. Videoklip sa mi veľmi páči, je v ňom spojenie slobody, krásy a mladosti. Trošku ma chytá nostalgia s Katy Perry a jej singlom "Teenage Dream", ale pri pohľade na neposlušnú Cher Lloyd si asi na Katy ani nikto nespomenie. Takže tento týždeň sa jednoducho bavíme na "Oath" od Cher Lloyd.

PM