Neznáme 70.roky (7.7. - 13.7.2012)

08.07.2012 17:01

Prvý prázdninový týždeň máme úspešne za sebou. Nedá mi nespomenúť, že skončila trojmesačná reality šou Hotel Paradise, ktorá každý pracovný deň, vypĺňala náš program v televízii. Leto uplynulý týždeň nestratilo na svojej intenzite a tak sa stále odušu potíme a pijeme hektolitre vody. Toto dusno sa vraj čoskoro skončí, pretože od štvrtka sa dočkáme očakávaného ochladenia. Počasia by stačilo, poďme sa však pozrieť ako to vyzerá na hudobnej scéne. Novinky kvapkajú len veľmi pomaly a očakávaný boom hitov skončil menším fiaskom. Mňa však veľmi chytil song "Still Getting Younger" od mladej speváčky Wynter Gordon. Táto interpretka už nie raz dobyla hudobnú scénu svojimi singlami, pripomeniem napríklad song "Dirty Talk". Vráťme sa ale k súčasnosti a k jej novému singlu "Still Getting Younger", ktorý uplynulý týždeň ovládol moje ušné bubienky. Song začína filmovou hudbou zo 70.rokov, no ďalej si vypočujeme mierne rozrečnenú speváčku, ktorá to rozbalí v tanečnom refréne. Táto novinka s názvom "Still Getting Younger" ma taktiež nechytila za srdce na prvé počutie, no aj tak som ju počúval ďalej, keďže som vedel, že je od Wynter Gordon, ktorú mám rád. Táto speváčka nie je v našich končinách takmer vôbec známa, no napriek tomu má určite šancu presadiť sa. Takže neopovrhujte hneď neznámym menom či singlom, a skúste si vypočuť jej tvorbu, konkrétne "Still Getting Younger". Možno sa aj vám vryje pod kožu tak ako mne, a ani o tom nebudete vedieť. A ak ste si mysleli, že videoklip k tomuto singlu asi ani existovať nebude, mýlite sa. Wynter Gordon na nič nečaká a maká kde sa dá. Určite si pozrite aj toto nové video k "Still Getting Younger", ktoré je veľmi motivujúce a konkrétne vás dostanú spomalené zábery. Je to síce jednoduchý videoklip, no vyťažte z neho maximum.

PM