Nezvyčajný hlas (1.12. - 7.12.2012)

02.12.2012 22:02

Štrajkový a posledný novembrový týždeň je už bohužiaľ za nami. Niektorí sme viac ako polovicu týždňa pobudli doma. Ako nám len bolo dobre... Návrat do reality bol pre mňa viac než ťažký. Aj keď teda učitelia nič svojím protestom nezmenili, my sme si aspoň užili zaslúžené voľno. Na blogu www.singlovky.webnode.sk ste si mohli v poslednom čase všimnúť zopár zmien. Informoval som o nich aj na titulnej stránke, takže ak máte záujem niečo sa o nich dozvedieť, prekliknite sa tam. Máme pár týždňov do Vianoc a teda pochopiteľne vychádzajú kvantá a kvantá nových pesničiek. Aj uplynulý týždeň som si jednu z nich vybral. Pochádza od držiteľky nezabudnuteľného mega hitu "Price Tag" Jessie J. Tá sa podujala nahrať titulnú skladbu a zároveň aj novinku s názvom "Silver Lininig (Crazy 'Bout You)" k filmu Silver Linings Playbook, ktorý mal v UK premiéru 21. novembra 2012. Singel má pohodové tempo, do ktorého sa nezvyčajný hlas speváčky dokonale hodí. Som veľmi rád, že môžeme opäť Jessie J počuť po veľkej pauze. Nahrávanie nového singlu "Silver Lininig (Crazy 'Bout You)" si patrične užila a poriadne sa na ňom vyšantila. Kvalitnú prácu máme možnosť vidieť už aj v novom videoklipe, ktorý vyšiel deň pred premiérou filmu - 20.novembra 2012. V ňom vidíme Jessie J v rôznych scénach. Spočiatku s notebookom na kolenách, no celý videoklip je o spievajúcej Jessie J v tieni s prestrihmi záberov z filmu. Vo videoklipe použili skvelú techniku, ktorá kúsky filmu zobrazuje na tele speváčky. Veľmi sa mi to páči. V poslednej zo scén vidíme Jessie J pred bielym plátnom, skvostne nahodenú ako tancuje a preciťuje spievanú pesničku. V tejto scéne vynikla aj jej krása. Pesnička ma skutočne chytila za srdce a ak máte radi neobvyklý hlas Jessie J, tak vás určite dostane tiež. Preto tento týždeň nezabúdajte počúvať novinku od Jessie J s názvom "Silver Lininig (Crazy 'Bout You)".

PM