Nový album (14.4. - 20.4.2012)

14.04.2012 12:26

Tento týždeň sa toho udialo mnoho. Asi niet týždňa, kedy by sa neudialo nič, však? V polovici týždňa sa nám skončili veľkonočné prázdniny. Smutné je, že to boli posledné prázdniny vôbec. Ďalších sa dočkáme až v lete, ktoré tu bude u čoskoro. Tento týždeň ma zaujala jedna pesnička, ktorá síce vyšla ešte v januári 2012, no nejako som ju nezaregistroval. Ako ste si mohli všimnúť v Novinkách, je to pesnička "Drive By" od skupiny Train. Zaujala ma svojím tempom a svižným textom. Všimol som si ju preto, lebo som videl videoklip k tomuto singlu nasadený ako novinku do jednej z českých hitparád. Ako som už spomínal, singel ma okamžite zaujal, a tak som sa rozhodol, publikovať ho aj v rubrike Novinky. Až neskôr som sa dozvedel, že singel teda nový vôbec nie je a videoklip mal premiéru na Valentína. Preto sa čudujem, že bol nasadený ako novinka do hitparády videoklipov až teraz. Na druhej strane sa ale nedivím, pretože tých klipov vychádza týždenne toľko, že by som si medzi nimi ani ja nevedel vybrať, ktorý nasadím ako novinku, a ktorý nie. Ak je "Drive By" pre vás rovnako nový singel ako pre mňa, určite si ho obľúbite a myslím si, že sa stane asi 2. najväčším singlom po "Hey, Soul Sister", ktorý mi občas už riadne lezie krkom. Pri hľadaní "Drive By" na internete, som sa preklikal až k novému albumu skupiny Train, ktorý vyjde už budúci týždeň, konkrétne v utorok, 17. apríla. Určite sa máme na čo tešiť, pretože singlom "Drive By" si Train jednoznačne vydupali cestičku k úspechu pre nový šiesty štúdiový album s názvom "California 37". Prajem vám pekný týždeň a nezabúdajte počúvať nový album od Train.

PM