Odvrhnuté kúzlo (23.6. - 29.6.2012)

23.06.2012 22:31

Už je to tu! Uplynulý týždeň sme privítali leto, začalo sa presne 21. júna. A už len krôčik do konca školy a môžeme si užívať vytúžené letné prázdniny. Aj s kopou dobrej hudby, ktorú vám Singlovky týždenne prinášajú. Posledný týždeň ma síce zmohla choroba, no snažil som sa vyzdravieť do mojich narodenín, keďže patrím k prvým letným oslávencom. Aktualizovanie tohto blogu som nezanedbal a zvládol som to celkom bravúrne a budem v tom len pokračovať. Dnes som sa rozhodol písať o viac-menej staršej pesničke, no jej sláva začína možno až práve teraz. Jej názov je "Princess Of China" a jej interpretom je skupina Coldplay. Tá si na túto neobvyklú pesničku prizvala aj popovú divu Rihannu. "Princess Of China" je naozaj dosť divná pesnička a jej kúzlo objavíte až po veľmi dlhom čase, prípadne vás za srdce vôbec nechytí. Ako mňa. Keď som po mega úspešnom hite "Paradise" počul "Princess Of China" ako druhý oficiálny singel, došlo mi zle. Vravel som si: Týmto si chcú Coldplay udržať reputáciu?! Pesničku som vôbec nepočúval a odvrhol som ju. Pár týždňov po premiére singlu, prišla premiéra videoklipu. Video bolo sčasti zaujímavé a inšpiratívne, no aj tak opäť nič moc. Naozaj som nechápal, ako mohli Coldplay po takom úspechu vydať niečo takéto. Až nedávno, keď prebehla pravdepodobne oficiálna premiéra videoklipu (aj keď v poradí už druhá), až vtedy som prišiel pesničke "Princess Of China" na chuť. Pochopil som jej nejasné a do zatratenia znejúce tóny, súhru Rihanniných vokálov a hlasu speváka z Coldplay. Skutočne sa mi to zapáčilo a tak pesničku "Princess Of China" počúvam už vo veľkom. Skúste to aj vy, aj keď sa vám možno nepáči. Pozrite si videoklip, aj tu pod stĺpčekom, prečítajte si lyrics a uvidíte, že sa vám začne pozdávať. Prajem vám pekný týždeň aj s Coldplay a Rihannou.

PM