Prekvapenia (3.3. - 9.3.2012)

03.03.2012 11:21

Ďalší týždeň ubehol ako voda a je tu čas na nový stĺpček. Tento týždeň ma prekvapilo mnoho hudobných noviniek. Možno budete prekvapení mojím výberom, ale najviac ma totiž zaujal nový song od chalanskej elektro hopovej skupiny Far East Movement pochádzajúcej z Los Angeles. Po ich, povedal by som že až, absolútnom prepadáku Jello, na ktorý si prizvali americkú rapperku Rye-Rye, zdvihli novým songom Live My Life svoje skóre aspoň na štandardnú úroveň svojej skupiny. Určite prekvapivý bol aj výber hosťa na ich novinku, bez ktorého by asi nemala žiadna z ich pesničiek titul "pesnička". Bohužiaľ je to tak. Pripomeňme si, s ktorým megahitom nás Far East Movement na jar 2010 úplne dostali. Bol to práve Like a G6, ktorý mal hostí až-až - The Cataracs a speváčku Dev. Ďalším singlom v poradí sa stal Rocketeer, ktorý sa taktiež nezaobišiel bez svojho hosťa. Pre ten krát sa ním stal Ryan Tedder zo skupiny One Republic. Do tretice to bol už spomínaný prepadák Jello a jeho hosťka Rye-Rye. No ale vráťme sa k aktuálnemu hosťovi na úplnej novinke Live My Life. Na tú si boyband Far East Movement prizvali mladého a médiami skúšaného Justina Biebera. Táto kombinácia bola naozaj šokujúca, a uvidíme aké bude mať ohlasy. Pesnička sa zatiaľ vyšplhala na 45. miesto v Single Hot 100. Nemusím však podotýkať, že resumé hitu Live My Life vo väčšej miere asi zachránil "slávnostne" dozretý hlas Justina, ktorý songu vdýchol mladučký vetrík. V konečnom dôsledku sa im singel Live My Life vydaril a myslím si, že sa naň čoskoro (tak ako ja) namotáte aj vy. Tak nech sa páči, hor sa do počúvania.

PM