Silvestrovská párty (29.12.2012 - 4.1.2013)

30.12.2012 23:44

Tak a posledný týždeň v roku 2012 máme úspešne za sebou. V pondelok (31.12.2012) nás čaká posledný deň, spojený s bujarými oslavami príchodu Nového roka 2013. Určite to bude skvelá noc, ale ešte pred tým si zhrňme uplynulý týždeň. Prežili sme teda nádherné vianočné sviatky. Aspoň ja som celkom spokojný, úplne som si oddýchol, zrelaxoval som sa. Nemôžem síce povedať, že som plný energie, ale tak to asi nebudem nikdy. Uplynulý týždeň bol teda tým 52. týždňom, čiže posledným v roku 2012 a ja teda dúfam, že ste ho prežili tak ako ste chceli. Ako som už spomínal, po poslednom víkende roku 2012, nás v pondelok čaká Silvester - záver roka 2012. Tento stĺpček síce platí pre celý tento týždeň, ale výraznou udalosťou je práve príchod Nového roku.  Úvod je v poslednom čase dlhší než to, čo chcem napísať o pesničke, a preto už radšej idem písať o hudobnej scéne. Tá ku koncu roka už len prešľapuje z miesta na miesto, a noviniek nám už len kvapká. Jedna výrazná ma predsa len zaujala, aj keď, novinkou by som ju určite nenazval. Zaujala ma preto lebo už dlhší čas ju počúvam v rádiu, no konečne som si ju stiahol až teraz, a preto vidím dôvod o nej písať. Pochádza od izraelského hudobníka, speváka a textára Asafa Avidana, ktorý je členom skupiny Asaf Avidan & the Mojos a má názov "One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix)". Ani názov interpreta, ani pesničky vám nič nehovorí? Ani mne. Ale pesničku určite poznáte z rádií. Opäť raz ide o jedno singlového interpreta, o ktorom už v januári 2013 nebude ani chýru ani slychu. Ale ako svetový hit, stojí za to, si vypočuť tento skvelý "nový" singel s krkolomným a dlhým názvom "One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix)". Samozrejme, že nechýba videoklip, ktorý je poprepletaný rebelantstvom, mladosťou a úplnou bezúhonnosťou. Aj keď sa text pesničky skladá z dvoch strof, z ktorých jedna je stokrát opakovaný refrén, je kruto pravdivý až nechcem, aby to bola skutočne pravda. Veď si vypočujte tento skvelý song s názvom "One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix)" od Asafa Avidana, pozrite si videoklip, prípadne text aj s prekladom a pochopíte. Táto pesnička sa možno až tak veľmi nehodí na silvestrovskú párty, ale keď budete nad ránom ležať pod stolom, určite vám padne vhod :D. Ale samozrejme si ju vypočujte aj v normálnom stave, napríklad cez týždeň, keď pôjdete po meste. Na záver tohto 45. stĺpčeka a aj tohto roku 2012 vám želám, aby ste príchod Nového roku 2013 poriadne a hlavne bezpečne oslávili, aby bol váš rok 2013 lepší ako ten predošlý a aby ste boli počas nového roku zdravý a plný energie. Usporiadajte mega párty roka a váš playlist by mal obsahovať  výhradne len pesničky zo Singloviek. Tak zbohom 2012 a vitaj 2013. Tento stĺpček je zároveň najdlhším v histórií a na koniec roka vyšlo aj pekné jubileum - je 45. Tak teda šťastný Nový rok 2013! Pekný Silvester a na zdravie!

Pavol Molnár