Správna kombinácia (4.5. - 10.5.2013)

05.05.2013 20:46

Prelomový týždeň apríl - máj utiekol naozaj veľmi rýchlo. A to vďaka sviatku práce (1. máj), ktorý sme strávili mimo práce a školy. Tento deň som si vychutnal na maximum, bol veľmi horúci, slnečný a ponúkal mnoho voľno časových aktivít, či chvíľ trávených s priateľmi či rodinou. Som rád za ten deň. Ostatok týždňa bol pre mňa katastrofálny a tak som neuveriteľne šťastný, že tento nešťastný týždeň skončil. Modlím sa, aby bol tento oveľa lepší. Posledné dni, hlavne teda posledný týždeň, nie som veľmi aktívny na blogu www.singlovky.webnode.sk, pre mnoho povinností, ale som rád, že tento blog stále vediem. Času je naozaj veľmi málo, a preto som rád, keď stihnem pravidelne publikovať stĺpček, či zavesiť na web nejaké hudobné novinky. Aj uplynulý týždeň ma jedna zaujala. Aj keď som ju do rubriky Novinky pridal ešte v marci, myslím si, že stojí za stĺpček. Jedná sa o hudobnú novinku s názvom "Where You Are". Túto sladkú vecičku naspieval britský spevák, textár a mnoho iného, Jay Sean. Nový singel "Where You Are" prezentuje ako pilotný z nového štvrtého štúdiového albumu "Neon", ktorý vyjde už 21. mája 2013. "Where You Are" je veľmi jemný song, s jarnými a sviežimi tónmi, ktoré naladia na tú správnu vlnu každého poslucháča. Videoklip k novinke vyšiel 22. marca 2013, teda pár dní po premiére singlu. Videoklip je veľmi sexi a zároveň dostatočne vtipný. Hlavnou témou hitu "Where You Are" je láska, konkrétne klasické rande. Počas Seanovej cesty za priateľkou ho sprevádza mnoho "nehôd", pre ktoré príde na rande neskoro a ešte aj celý špinavý. Opäť vznikla dokonalá kombinácia skvelej pesničky a zábavného videoklipu. Je čo počúvať, je sa na čo pozerať, takže Jay Seanovi držím palce s novým albumom, aj s čo najvyšším umiestneným pilotného singlu "Where You Are", ktorý sa zároveň stáva singlom tohto týždňa. Užite si týždeň, aj spolu s očakávanými búrkami a počúvajte novinku "Where You Are" od Jay Seana.

Palino