Svetový pár (20.4. - 26.4.2013)

20.04.2013 23:10

Posledný týždeň bol pre mňa veľmi zaujímavý a rôznorodý. Opäť sa aspoň čiastočne vracajú moje "staré dobré časy" a začínam byť oveľa viac zaneprázdnenejší ako predtým. Aj keď by na to možno mnoho ľudí malo iný názor, mňa to teší. Vonku už máme každý deň nádherné počasie, slnko, teplo takže...čo viac si môžeme priať. Všetko je tak ako má a vy sa teda opäť s chuťou môžete pustiť do čítania nového stĺpčeka. Ten dnešný bude o úžasnej novinke "I Need Your Love" od škótskeho DJa, speváka a textára Calvina Harrisa. Táto pesnička vás počas týždňa zaujala najviac a ja nie som výnimkou. K naspievaniu celej skladby bola prizvaná anglická speváčka a textárka Ellie Goulding. Keďže Calvin Harris je v prvom rade DJom, celú skladbu zabezpečoval len hudobne. Napriek tomu znie ako celok naozaj svetovo. Je to až neopísateľný pocit, keď počúvam niečo tak výnimočné akou je práve skladba "I Need Your Love". Taká totiž vyjde naozaj len raz za čas. A typický hlas mladej speváčky Ellie Goulding sa do electro housového štýlu Calvina Harrisa nesmierne hodí. Singel "I Need Your Love" pochádza z tretieho štúdiového albumu "18 Months" od Calvina Harrisa, ktorý je tak veľmi úspešný, že aktuálna novinka s Ellie Goulding je už v poradí siedmym oficiálnym singlom! Song "I Need Your Love" mal svoju premiéru 12. apríla 2013 a už o 2 dni sme sa dočkali aj fantastického a zlatého videoklipu. Vystupujú v ňom obaja interpreti, ktorý sa k sebe veľmi hodia ako pár. Ich účinkovanie vo videoklipe sa nesie v znamení názvu piesne a okrem nich, máme ďalej možnosť vidieť pravdepodobne zopár priateľov, ktorý sa podujali natočiť sa v rôznych situáciách. Videoklip je skutočne spracovaný veľmi dobre a totálne ma baví. Určite si teda pozrite nový videoklip a nech vám novinka "I Need Your Love" od Calvina Harrisa a Ellie Goulding spríjemňuje celý tento jarný týždeň.

Palino