Tínedžerky (13. - 19.4.2013)

14.04.2013 21:34

Jar, teplo, slnko. To sú slová, ktoré sa v posledných dňoch stali skutočnosťou. Po najdlhšej zime desaťročia oficiálne prišla jar! Teplota vonku stúpa každým dňom, čo ma len teší. Konečne si môžeme vychutnať slnečné lúče v plnej paráde a vyjsť z našich domov, v ktorých sme trávili celú zimu. Som skutočne veľmi šťastný a zároveň nabitý energiou a skvelou náladou, ktorú mi prinieslo dlho schovávané slniečko. Hudobne to v poslednom čase vôbec nevyzerá zle, to len ja nemám toľko času pridávať aktuálne novinky. Hneď ako som napísal minulo týždňový stĺpček, už vtedy som vedel, o čom bude ten dnešný. Prekvapila ma totiž britská skupina štyroch báb, ktoré si hovoria Little Mix. Doposiaľ síce vydali iba debutový album, a to minulý rok v novembri, no momentálne z neho vypúšťajú už štvrtý singel s názvom "How Ya Doin'?". Všetky tri predošlé songy sa stali zlatými a ja verím, že novinka "How Ya Doin'?" sa stane tiež. Okrem tanečných disko rytmov, popového RNB spevu všetkých troch kočiek, si v druhej polovici piesni vychutnáme typický americký rap od hosťujúcej Missy Elliott. Toto spojenie je naozaj dokonalé a ako celok znie pesnička úplne na zožratie. Videoklip mal premiéru 4. apríla 2013 a rovnako ako pesnička, je perfektný. Nesie sa v tínedžerskom štýle a nájdeme v ňom celú paletu farieb. Každá zo speváčok sa prejaví vo vlastnej časti pesničky a na natáčanie bola prizvaná aj Missy Elliott, ktorá videoklip doplnila a taktiež svojím spôsobom aj oživila. "How Ya Doin'?" je proste bláznivá, divoká a chytľavá vecička, ktorá zaujme na prvé počutie a už sa vás nepustí. Ak máte chuť začať tento týždeň s poriadnou dávkou energie, dobrou náladou a tancom, vyzbrojte svoje prehrávače novinkou "How Ya Doin'?" od Little Mix a užite si krásny slnečný týždeň.

Palino