Úsmevný kufor (2.3. - 8.3.2013)

02.03.2013 20:23

Konečne sme sa dočkali jarných prázdnin! Aspoň čo sa bratislavského, nitrianskeho a trnavského kraja týka. Čakanie to bolo dlhé, ale vyplatilo sa a teraz môžu študenti týchto krajov písať ironické poznámky na Facebook typu "Kto nejde zajtra do školy, like". Vždy mi išli na nervy. Uplynulý týždeň bol asi najdlhší v tomto roku a som veľmi rád, že už je po ňom. Čiastočne som už mal prázdninový režim a nedokázal som sa veľmi sústrediť na školu. Napokon všetko dopadlo dobre, a tak si môžem ja aj vy všetci ostatní užívať prvé jarné slniečko, ktoré už KONEČNE! vyšlo na oblohu. Deň s ním, bol hneď krajší a dodalo mi kopec energie. Počas uplynulého týždňa ma zaujala hudobná novinka od americkej boybandovej kapely Fun. Ich názov sa zvykne písať takto "fun.", ja však dávam prednosť tomuto "Fun". Ich nový singel z aktuálnej druhej štúdiovej dosky "Some Nights", ktorú vydali minulý rok, nesie názov "Why Am I The One". Je to veľmi pohodová a netradičná vec s miernym tempom a prudkým prehĺbením výšky v refréne. Veď práve tá netradičnosť je na skupine Fun originálna a atypická. Mám rád všetky ich pesničky a počúvam ich stále dokola. Avšak aj ja som si k tomuto druhu hudby hľadal cestu, pretože po prvom počutí megahitu "We Are Young" sa mi na moment pozastavilo zmýšľanie v negatívnom zmysle. 26. februára 2013 sme sa dočkali aj videoklipu k novej, v poradí štvrtej oficiálnej skladbe z albumu, "Why Am I The One". Videoklip má dĺžku 5 a pól minúty a je druhou najdlhšou skladbou albumu. Video je veľmi vtipné a úsmevné, a pobaví vás od začiatku do konca. Hlavnú úlohu v ňom zohráva kufor so štítkom s nápisom "FUN". Zo začiatku videoklipu máme možnosť počuť tichú melódiu ich predošlého singlu "Some Nights" a potom sa už začína príbeh kufra a tria zo skupiny Fun. Nezabudnite si videoklip pozrieť, nájdete ho pod týmto stĺpčekom. Tým, ktorí si ako poslední užívajú jarné prázdniny tak, ako ja, a aj všetkým ostatným (aj tým školopovinným :P), želám krásny a slnečný týždeň s úsmevnou novinkou "Why Am I The One" od skupiny fun..

Palino