Vianoce (22.12. - 28.12.2012)

23.12.2012 21:08

Posledný týždeň bol fakt otrasný. Aspoň ten môj. Už som sa nevedel dočkať piatku a už som ani nedúfal, že sa ho vôbec niekedy dočkám. Ale prišiel ! A s ním aj stokrát avizovaný koniec sveta, ktorý mi už tak mimoriadne lezie na nervy, že sa k nemu nebudem ani vyjadrovať. Po uplynulom víkende nás tento týždeň čakajú Vianoce a vianočné sviatky. Je teda najvyšší čas, aby ste už mali všetko pripravené, nakúpené a zabalené. Je to prvý krát, čo píšem stĺpček aj na Vianoce. Aj keď sú momentálne aktuálnou témou, na tento týždeň vyberám poriadne tanečnú pesničku, ktorá nemá s Vianocami nič spoločné. Pesnička má vyzývavý názov "Shake It" a pochádza od americkej priebojníčky hudobnej scény Kat DeLuny. Táto diva nám iné ako tanečné disko single neservíruje, a preto sa vždy veľmi teším, keď niečo nové zavesí na internet. A tak to bolo aj v tomto prípade. Nový singel "Shake It" prišiel veľmi nenápadne a obľúbil som si ho okamžite. Každý deň mi spríjemňoval cestu do aj zo školy. A samozrejme nový singel "Shake It" od Kat Deluny nebude chýbať ani na mojej silvestrovskej párty. Tento singel však zahŕňa ešte jedného hosťa, ktorým je Fatman Scoop, ktorý svojím hlasom dodáva pesničke disko šmrnc. Videoklip k tejto pesničke je rovnako úžasný. Kat DeLuna tancuje ako keby "za scénou" a všade naokolo sú rekvizity. Nechýba limuzína a luxusné sexi oblečko (pozn. oblečenie). Jednoduchý text, disko beaty, energická speváčka a nový singel "Shake It" je na svete. Dúfam, že si ho obľúbite aj vy a keď budete mať cez Vianoce chuť, tak si naň aj zatancujete. Veď možno nájdete pod stromčekom novú hifi vežu... V každom prípade vám želám naozaj prekrásne, šťastné a veselé Vianoce v kruhu vašej rodiny, hlavne veľa zdravia, šťastia a nech sa máte navzájom radi. Prežite tieto sviatky pokoja spolu, oddýchnite si, zrelaxujte sa. Užite si sneh, chutnú Štedrú večeru a rozdávajte radosť. Tento týždeň počúvajte Kat Delunu a FatMana Scoopa a ich nový singel s názvom "Shake It". Pekné Vianoce :)

Pavol Molnár