Zrod hviezdy (21.4. - 27.4.2012)

21.04.2012 12:27

Dnes začnem trochu inak ako obvykle. Uplynulý týždeň sa hudobné novinky sypali zo všetkých strán. Bolo toho naozaj veľa a niečo som si pre vás nechal aj na budúci týždeň. Stále je o čom písať, ale ja by som sa predsa ešte len vrátil k novinkám z minulého týždňa. Jedna ma totiž oslovila tak, že som siahol po celom albume daného interpreta. Reč je o pesničke "Next To Me" od britskej R&B speváčky Emeli Sandé. Táto 24-ročná sólová speváčka ma svojím hlasom a hlavne singlom "Next To Me" zaujala natoľko, že som neváhal nad jej debutovým albumom "Our Version of Events", ktorý vyšiel mimochodom 13. februára 2012, ani chvíľu. Keď som ho začal počúvať, zistil som, že poznám hneď prvú pesničku "Heaven", ktorá sa na albume nachádza, či ďalšiu mega úspešnú "Read All About It", ktorá vychádza už v tretej verzií.  Na albume nájdete mnoho ďalších skvelých singlov ako je "Next To Me", ktorý zaručuje kvalitu albumu. Som veľmi rád, že môžem sledovať zrod novej hviezdy ako je Emeli Sandé so svojím neuveriteľným hlasom. Myslím si, že táto speváčka sa ešte dočká svojho úspechu (nie že by ho teraz nemala) a má našliapnuté na naozaj úspešnú hudobnú kariéru. Celý týždeň som neustále počúval jej aktuálny rádiový singel "Next To Me", ktorý sa dočkal aj svojho video spracovania, a ešte ma neomrzel. Baví ma doteraz a bude ma baviť aj naďalej. A to už Emeli Sandé posiela do sveta svoj ďalší singel, zo svojej prvotiny "Our Version of Events". Určite si "Next To Me" zamilujete aj vy, tak počúvajte. 

PM